Monday, April 25, 2011

Tartu ~ heade mõtete linn!


Ville de bonnes pensèes~c'est vrai!

Tundub uskumatu kuidas üks linn erineb teisele nii palju. Kõige kummastav on selle juures, et kohe kui bussist maha astusin tundsin ennast hoopis teises ajas olevat-murevabas. See võib muidugi tulla ka sellest, et Tallinnas olen päevast-päeva seotud oma argipäeva tegemiste ja mõtetega. Las see olla, igatahes hea on olla taaskord Tartus.

Täna õhtul on plaanis öölaulupeole minna, ei jõua ära oodata. Ööbin ilmselt Kannu(Karmeni) juures, sest tema juures alati kõige mõnusam. Olgu siis Pärnus, Tartus või Pärnu-Jaagupis, tema kodu on alati ka minu kodu, ning vastupidi. Teiste juures ei tunne kunagi ma nii koduselt, muidugi on Kannu ka suurepärasest võõrustamise oskusega. Tal tuleb see nii spontaanselt, ei tea kas ainult minuga aga ta lausa naudib külaliste võõrustamist! Tee või kohv, kook või küpsised, salat või võileib on alati ilusti serveeritud ja ootavad, et me neid sööma/jooma asuksime. Seal juures oma kõik jutud ära räägiksime. Kunagi ei puudu ka muusika~ muusiku hingega neiu siiski!


Kahjuks on see võrratu preili pragu loengus, ning mina pean kella 18'ni aega
parajaks tegema. Nagu ikka on minu arvates sobivaim viis poodides veidi ringi vaadata ja pärast turgutavat kohvi
nautida. Täna on selleks kohaks Tasku Ra-kohvik.

Naudin nüüd ilusat vaadet ja maitsvat Mochaccino't...mmmmmm

No comments:

Post a Comment