Tuesday, April 19, 2011

Bleuets~mustikad


Kas pole vahel nii, et täheldad enda juures midagi uut. Samas see midagi uut ei pruugi üldsegi uus olla, sa ei ole lihtsalt seda enne niimoodi märganud. Ma avastasin täna, et ma olen suhteliselt suur mustika fänn. Ma võin julgelt väita, et tarbin enamus inimestest rohkem mustika maitselisi tooteid. Toon siia ka mõned näited: mustikajogurt, jänksi shake mustika maitsega, kohukestest eelistan alati mustika täidisega, mustika-õunajook, mustikavesi(aura plus), kiirkaerahelbepuder mustikatega, mustikajäätised, mustikamoos, isegi mustika lõhnaga näopesugeel!! Uhh..ja noo pesugeeli kasutan igapäev, kohuke või jogurt on ka igapäevaselt külmikus, moos muidugi ka. Põhimõtteliselt tarbin ma igapäev midagi mustikast. Mul ei ole küll lemmiktoitu, värvi jne, kuid ma vist võin kindlalt väita, et mul on lemmik maitse=mustika!

Loe meist, oleme maitsvad:

1 comment: