Sunday, April 17, 2011

Pühapäevane idüll.

Kevad on alati minu jaoks omamoodi eriline( kindlasti ka sellepärast, et siis on mu sünnipäev). Kuid kõige olulisem on siiski see, et kevad sümboliseerib uue aasta algust. Pole möödunud ühtki kevadet, kui mu elus ei oleks midagi totaalset erinevat võrreldes eelmisest kevadest. Nii ka see kevad. Uus elu, uued katsumused ja "uued" sõbrad! Aastatega olen täheldanud, et tee mis tahad perekond ja kauaegsed sõbrad on siiski kõige olulisemad, nende peale saad alati loota. Tahaksin kuidagi tänada inimesi, kes on mind sellele aastale aidanud vastu astuda. Usun, et see ei olnud lihtne. Kuid ma ei oska neid tänada, pole veel leidnud seda kõige õigemat viisi. Aga küll leian, aega on!


Tänane päev: Oeeeeehhhh....ilma liialdamata.
Väljas on nii ilus, tahaks siidkleidi selga tõmmata ning aasale tantsima ja kepslema minna. Kuid üksi seda ju ei tee, veel vähem TALLINNAS. See linn on kohati tujurikkuja - mitte alati.
Kevad muudab mu hinge ja tunded nii taltsutamatuks, ma ei suuda kuidagi oma emotsioone sügaval enda sees hoida. See teeb veidi pahaseks. Kuid õnneks olen täna üksi, korterikaaslased kodus(Kadrinas). Oehhhh...again without exaggeration. Tuleb koostada päevaplaan, olen seda teinud juba väikesest alates. See on kõige tõhusam iseenda motiveerimisviise.
Pm tuleks algul veidi joogat ja trenni teha; trenni all mõtlen kõhulihaseid, kätekõverdusi jne. Pärast seda tuleks õppida; matemaatiline analüüüs...dislike! :/ Kui õpitud on siis on hea teha seda mis pähe kargab ja seda nautida täiel rinnal(kevadele kohaselt). Loodan, et hiljemalt kella viieks saan oma pühapäevast idülli nautida. :)


"In the practice of Yoga the ultimate aim is one of
self-development and self-realization."

No comments:

Post a Comment